|
DHL - интерактивен тест-игра
Ogilvy повери на E-CARD реализацията на най-новата кампания за лоялни клиенти на DHL. Под формата на интерактивен FLASH тест
посетителите на сайта и настоящите клиенти на DHL могат да научат повече за най-новата услуга DHL Import Express и да се възползват от
специалните намаления за куриерските услуги.
д: 16.03.07
Сделка или Да
Бритиш Американ Табако, като клиент на рекламна агенция Ogilvy , възложиха на E-CARD реализацията на кампанията за насърчаване на
продажбите на тютюневите изделия на БАТ. Софтуерната платформа за обработване на входящите SMS и уникалните кодове за търговците е
разработена по идея на РА Ogilvy. По време на кампанията , която ще продължи до края на годината, всеки търговец, предлагащ продуктите
на БАТ ще получава точки, срещу които да получи подарък . В края на кампанията 3-ма от всички участници ще имат шанса да спечелят
екскурзия или ваучер на стойност 2000 лева.
Сайтът на кампанията Сделка или Да е www.sdelkailida.com
д: 16.03.07
Българският музикален портал – www.mvbox.bg
От днес 15.11.2006 стартира музикалният портал www.mvbox.bg . Проектът беше възложен на E – CARD от компанията МВБОКС.
Навигацията на сайта е удобна и осигурява бърз достъп до цялото съдържание на портала. Към момента има повече от 3 500 песни, видео клипове, форум, новини, снимки и информация за изпълнители.
Сайтът има удобен механизъм за търсене в съдържанието по стил, име на песен, изпълнител или албум. В следващата 1 година към съдържанието ще бъдат добавени над 15 000 часа музика и клипове.
Достъпа до сайта е платен. Разплащателните средства, с които може да се закупи абонамент в България са: sms, карта ecard, дебитна карта Борика. С кредитна карта Master Card се приемат плащания както от България, така и от чужбина.
Порталът е създаден с участието на най-големите български продуцентски компании – Ара Аудио Видео, Балкантон, Edita, Harbour Island Records, Орфей Мюзик, Poly Sound, Stars Records, UBP International.
д: 15.11.06
Футболна Лига вече ще се играе и в Тайланд
Българската футболна мениджърска игра www.bgliga.com стартира до месец в Тайланд след като E-CARD сключи договор с A.P. Manimax. Предвид популярността на играта в България, потенциалът на азиатския пазар и условията на лицензионния договор, се очаква футболната стратегия скоро да бъде достъпна и за феновете в Япония, Китай, Корея, Хонг Конг, Сингапур, Индонезия, Виетнам и Тайван.
За българските интернет потребители играта предлага безплатна регистрация и участие в първенство с парични и предметни награди. Специално за феновете на БГ футбола наскоро в играта стартира “Първенство на феновете”, където всеки мениджър играе и за любимия си отбор от “А” футболна група.
д: 24.10.06
Поръчка на карти еCard с Master Card
Вече можете да поръчате картите eCard и с Master Card. За Ваше удобство формата за поръчка е достъпна на нашия сайт, а разплащанията се извършват както досега през системата на еPay.
Можете да платите вашата поръчка също и с регистрирана Дебитна карта и заредена микросметка в www.epay.bg.
д: 20.10.06
|
|