Какво представлява услугата и как се използва?
Това е пренос на глас през Интернет. Тази услуга е също като предлаганата от всеки местен телеком, с тази разлика, че гласът се предава с помощта на интернет базиран протокол. По-друг начин казано гласът се цифровизира и пакетите от данни, посредством Интернет се пренасят до желаното направление и там отново се трансформират в глас.
Какво ми е необходимо за да използвам услугата?
За да ползвате услугата е необходимо единствено да разполагате с телефонен апарат с възможност за тонално набиране и карта ecard. В картата имате код за разговори. Изберете някой от дадените телефони за достъп и следвайте инструкциите на оператора.
Кои са телефоните за достъп?
В момента предлагаме достъп през voiceXpress, easycard и orbiphone. За различните градове има различни телефони. Те са дадени в картата. Подробна информация за телефонните номера на различните оператори можете да получите тук или на телефон (02) 971-38-09.
Каква е разликата между операторите?
Това са три оператора с различни покритие и цени за различните направления. Нашата карта Ви позволява да използвате всеки един от тях според Вашите предпочитания.
Защо имам два кода за разговори и каква е разликата?
С единия код можете да влезете в системата през voiceXpress или Orbiphone, а с другия през easycard. Ако ползвате easycard, след въвеждане на телефонния номер с който искате да разговаряте за край натиснете звезда("*").
Защо не ми приема ПИН кода?
Ако сте на аналогова линия , след влизане в системата превключете телефонния апарат на тонално набиране и следвайте инструкцийте на оператора.
Мога ли да ползвам услугата от уличен автомат?
Не.От улични автомати не можете да ползвате тази услуга.
Необходим ли ми е компютър за да ползвам услугата?
Не. За тази услуга не Ви е необходим компютър. Имате нужда единствено от телефон с опция за тонално набиране.
Мога ли да ползвам картата и за интернет и за телефонни разговори?
Да. Картата може да се ползва и за интернет, и за телефонни разговори.
Как се тарифират разговорите?
Минимално отчитане - за voiceXpress и easycard - 30 секунди, за orbiphone - 60 секунди, честота на отчитане - за voiceXpress и easycard - 6 секунди, за orbiphone - 1 секунда. При easycard (easycard) ако затворите в рамките на първите 10 сек. разговорът не се таксува. При voiceXpress ако затворите в рамките на първите 5 сек. разговорът не се таксува.
Как се отразява ползването на услугата на телефонната ми сметка?
Това което плащате е единствено стойността на разговора, за свързване с избрания от вас оператор. Това което плащате е единствено стоиността на един градски разговор, за свързване с входната точка на някои от операторите.
Как мога да провeря оставащата в картата сума?
  1. Влизайки в системата на някой от операторите предлагащи услугата. Изберете номера на съответния телефон за достъп. След въвеждане на ПИН кода на Вашата карта, операторът Ви съобщава оставащата сума.
  2. Чрез статистиката на нашата страница в интернет.
  3. На телефон (02) 971-38-09.
Как да ползвам безплатен Интернет?
При ползване на безплатния Интернет единственият разход е селищен разговор към други фиксирани мрежи. В настройките на връзката въвеждате следните данни:
  • потребителско име от Вашата ecard карта
  • парола от Вашата ecard карта
  • телефон за достъп на най-близкия до Вас град
Забележка:
Няма да можете да ползвате безплатен Интернет, ако състоянието на Вашата карта е 0.00 лв или е свършил нейния срок на валидност.
 
Общи условия 2000 - 2010 © E-card Ltd. Всички права запазени.