Как да ползвам безплатен Интернет?
При ползване на безплатния Интернет единственият разход е селищен разговор към други фиксирани мрежи. В настройките на връзката въвеждате следните данни:
  • потребителско име от Вашата ecard карта
  • парола от Вашата ecard карта
  • телефон за достъп на най-близкия до Вас град
Забележка:
Няма да можете да ползвате безплатен Интернет, ако състоянието на Вашата карта е 0.00 лв или е свършил нейния срок на валидност.
Наи-често срещани съобщения за грешка:
Съобщения за грешна парола - Причините за подобни съобщения могат да бъдат няколко:
  • Не сте въвели правилно паролата или потребителското име
    Въведете отново потребителското име в пълния му вид (седем или осем цифри последвани от "@e-card") и паролата (само малки букви на латиница).Важно : Потрбителското име и паролата не съдържат интервали, главни букви, знаци на кирилица или други символи!
  • Проверете дали случайно нямате пуснат "Caps Lock" или кирилица!
  • Картата е изразходвана
    Проверявайте редовно статистиката на Вашата карта. Това може да стане в Интернет на адрес www.e-card.bg или като се обадите на телефон (02) 971 38 09 и кажете потребителското име на картата. За постоянно следене на състоянието на Вашата карта Ви препоръчваме да ползвате нашата страница.
  • Ако не можете да ползвате услугата през тази входна точка
    Наберете отново, като проверите номера, който сте въвели. Ако отново се появи същият проблем изберете друг доставчик от Вашата ecard или друга входна точка на същия доставчик. Актуална информация за доставчиците и техните входни точки можете да получите на нашата страница в Интернет тук или на телефон (02) 971 38 09.
  • Проблемът е в настройките на Вашия компютър
    В зависимост от операционната система, проверете дали случайно нямате отбелязано "Microsoft VPN Adapter" . Ако всичко Ви изглежда наред , а получавате съобщение за грешна парола, създайте нова връзка.
Съобщения за грешки, свързани с протоколите:
Проверете кои протоколи са инсталирани и премахнете повтарящите се. Проверете настройките на Съобщение "No dial tone". Премахнете отметката в полето Съобщение "No answer". Най-вероятната причина е зададен малък "timeout". В полето махнете отметката или задайте стойност 90 или по-висока. Също така проверете номера който сте задали за свързване. Съобщение "The line is busy" - Линията дава "заето" или зададеният номер е грешен (непълен). Наберете отново, като проверите номера който сте въвели. Ако отново се появи същият проблем, изберете друг доставчик от Вашата ecard или друга входна точка на същия доставчик. Актуална информация за доставчиците и техните входни точки можете да получите на нашата страница в Интернет тук или на телефон (02) 971 38 09.
Защо не мога да вляза в Интернет?
Има много причини поради които може да изпитвате затруднения при свързване с Интернет, като повечето от тях се дължат на настройките на Вашия компютър. Решението може да зависи от операционната система на компютъра Ви, от хардуера който използвате или от телефонната Ви линия. Ако не знаете как да настроите компютъра си или просто срещате затруднения, обадете се на телефона на техническата поддръжка на E-CARD - (02) 971 38 09.
Важно:
За да се намери решение на конкретен проблем е важно да се прочете внимателно съобщението за грешка!
Защо нямам достъп до някоя страница в Интернет?
Възможно е сървъра, на които се намира страницата в Интернет, да има проблем. Ако нямате достъп до никоя страница проверете дали не използвате proxy server . Погледнете дали има инсталиран TCP/IP повече от веднъж и проверете настройките му. Ако всичко ви изглежда наред изберете друг доставчик от Вашата ecard. При шумна телефонна линия опитайте да се свържете на по-ниска скорост.
Защо не мога да ползвам услугите на даден доставчик?
Във връзка с подобряване качеството на услугата доставчиците подменят техниката с която работят. Понякога това е свързано и с промяна на номера на входната точка. Ако имате достъп до Интернет през входните точки на някой от другите доставчици, посочени в карата Ви, то вероятно това е обяснението на проблема. Актуална информация за доставчиците и техните входни точки можете да получите на нашата страница в Интернет тук или на телефон (02) 971 38 09.
Защо в картата е записано, че през даден доставчик цената е една, а реално ми отчита друга?
Това се дължи на факта, че някой от доставчиците в E-CARD има промоция или ако е имал то тя вече е свършила и съответно цената се е променила. Актуална цена на всеки доставчик можете да получите винаги на нашия сайт.
 
Общи условия 2000 - 2010 © E-card Ltd. Всички права запазени.